Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Hej kära blogg!

Av Meila - 21 december 2010 13:52

Varför kunde vi inte ha slutat i fredags istället?

Igår kollade vi på en film och städade skåpen sen fick vi gå vid 10.00

Idag gjorde vi lite "lekar" och övade med skolkören och dom som inte går i skolkören kollade på nån film.

Men imorgon slutar vi efter att vi fått betygen...Skönt!


När jag kom hem var det lunchtid och mamma hade gjort hemgjord pizza!

Jag ogillar verkligen pizza från pizzerior och fryspizzor men våran hemagjorda pizza/pizzor är alltid lika goda!


Kollade ni på svenska hollywoodfruar igårkväll?

Jag älskar verkligen familjen Montazami, dom påminner lite om min familj också, speciellt Maria hon är jättelik mamma till sättet.

Läser ni deras bloggar?

Hannas blogg: carolinesmode.com/hanna/

Saras blogg: blogg.veckorevyn.com/saramontazami/

Och Marias! : blogg.amelia.se/maria-montazami/


Efter pizzan iaf gick jag en runda med Fanny och Ida.

Jag drog Ida på pulkan :)


Tänk va? Snart är det jul! (om det inte är det redan då)

Men JULAFTON är iallafall om 3 dagar. TRE YNKA DAGAR!!!

Coolt  

Jag lyssnar på min nya förälskelse, Elvis.

Adam är typ sotis eller nåt :P 

 Nej, men igår svängde han in här för att hämta sina vantar han glömde när vi fikade i lördags. Jag la dom i min väska och sen glömde vi bort dom. Lätt hänt.

Iallafall så kom han upp på mitt rum och jag satt och tittade på Elvis, han kollade med en såndär konstig blick först på Elvis sen på mig och sen elvis och sen på mig och sen såg han så "söt/ledsen" ut så jag var bara tvungen att skratta.

Han bara, borde du inte vara mer med mig än med Elvis? (ironiskt alltså)

Jag: Jo...

Sen packade vi skidor och åkte långt in i skogen tills vi inte kom längre pga snön och åkte många längder fram och tillbaka. 

I början var det lite jobbigt för vi fick ju köra upp spåren själva. Men så är det om man vill åka själva.


Jag vet fortfarande inte hur det ska bli på jul. Vi kommer nog fira hemma hos oss hela släkten på mammas sida. Pappas sida brukar vi fira med på juldagen.

Men om jag sticket till Adam på förmiddagen?


Nyår ska vi iaf vara tillsammans <3


KRAM FRÅN   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Meila - 1 januari 2011 18:26

Är i sälen nu. Sorry för den usla uppdateringen. Har inte haft lust och då finner jag ingen lycka med att blogga... Kommer väll tillbaka när jag har lust, det kan vara imorgon eller nästa år... Ha de bra så syns vi nån gång!    ...

Av Meila - 19 december 2010 22:30

Så, nu har alla "gäster/kompisar" dragit sig hemåt så nu ska jag bums in i sängen. Hinner inte skriva nåt för då orkar jag inte så mycket imorgon...  Nattinatt Meila! ...

Av Meila - 18 december 2010 15:19


   -Eyecandy...

Av Meila - 18 december 2010 15:02


 Och Lördagar innebär ju såklart!   Har åkt lite längdskidor idag. Fast bara 3 km, hade inte lust med mera... Jag vaknade kl 12:00. För igårkväll/morse spelade jag sims till 4:00      Adam och jag ska ta en fika kl fyra på nåt mysigt cafe. ...

Av Meila - 17 december 2010 19:28

Okej, nu är det dags att bekänna...Idag...var jag hemma...på grund av sims sug...Asså fatta detta är allvarligt, jag har sutit och spelat sims3 från 7:30 tills ungefär 16:00...OMG. Vem är jag? Man kan väll inte skolka för att få spela ett dataspel?  ...

Presentation


Här är min, Meilas blogg. Läs med nöje!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pest eller kolera: Om du bara fick äga en av dessa saker...
 Mobil/iphone
 Dator/laptop

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards