Alla inlägg under oktober 2010

Av Meila - 31 oktober 2010 23:25

  

:)

Av Meila - 31 oktober 2010 22:59

Hejhej!

"Bakisen" gick över lagom till att baletten började. Tur!

Idag fick Maria nån snilleblixt att vi skulle ha styrketräning runt mag o rygg området. Och jag som redan var halvbakis och hade mensvärk! Vafan tänkte jag.

Men det gick som allt annat också brukar göra om man bara lägger manken till  

3 timmar tränade vi. Älskar mina balett tjejer, dom flesta av oss har dansat tillsammans sedan vi var 4-5 år. Vi har träffats minst tre gånger i veckan året om i flera år nu. Helt fantastiskt är det faktiskt.


Efter baletten kom jag hem vid åtta tiden. Fick lite inspiration på hemvägen att baka julgodis så jag började koka knäck. Det tog låååång tid, jag kommer inte ihåg att "smeten" skulle koka i över 20 minuter...I och för sig så stormkokade det ju inte men det sjöd inte heller. Aja så iallafall efter nånhalvtimme eller så var de klara. Mums är ordet   . Tog bara en sen fasnade jag framför pianot och spelade skit länge. Så nu kommer Elisabeth att bli glad på nästa lektion.

Men glad var inte vad jag blev när jag kom till köket igen. Då var ALLA knäckar uppätna, haha! Ibland önskar man att man inte hade så många syskon...

Nej jag önskar att jag får ha mina syskon så länge som möjligt älskar ju dom inners inne <3 

Sen vilade jag en stund och sen såg jag mig i speglen och upptäckte att jag var alldeldest för vit, så smetade in mig i lite brun utan sol, vi får väll se hur ojämt det har blivit tills imorgon bitti haha.

Nu hoppas jag att ni sover, ni som inte har höstlov alltså men för er som HAR höstlov hoppas jag att ni är uppe och flummar med era vänner såklart ;)

Jag är faktiskt inte helt själv Både Samta och Mandis sitter på min säng och kollar mina mess...

Ha de bra Många kramar Meila  

P.s tycker ni jag borde skaffa en såndära logga som många bloggare har i slutet av varje inlägg där deras namn står?

Av Meila - 31 oktober 2010 12:22

Kom hem vid tre fyra tiden och smög upp till mitt rum. Lagom bakis nu...

I eftermiddag är det träning. OMG...

'Kom till vanliga festkläder till festen alltså, jag trodde att det var en maskerad haha. Men sen (som tur var!)pratade jag lite med några och då fattade jag att det var en vanlig fest haha. Tur det liksom för både jag Sara, Hanna och Axel trodde det var maskerad...

Lagom pinsamt om vi skulle kommit dit i Batman outfit (ironi)

Kram

Av Meila - 30 oktober 2010 10:40

Ikväll vill jag ut! Tror att en kompis ska ha hemmafest   

Igår hade jag och Adam fredagsmys, vilket var jättekul. Men ikväll ska jag klä ut mig...hmm...vet inte riktigt vad jag ska vara...

Är hos Adam fortfarande an har inte vaknat än så jag tog hans dator en stund :P


Vi får se hur dagen blir. Men kvällen ska bli fest iaf.

Köp nu mycket lördagsgodis och ha en rolig halloween    


   bye bye!

Av Meila - 30 oktober 2010 00:32

Hej, nu har jag inte bloggat på ett tag så det är nog dags nu, haha.

Vi slutade skolan 15:30 eller ientligen 14:20 men jag och några andra satt kvar och skrev på So provet (:

Sen gick jag till balleten och körde ett pass. Duschade där och ringde sedan Adam vi åkte hem till han och kollade på en film och åt popcorn i gillestugan. Mysigt  

Holes hette filmen alltså Hål/gropar på svenska för er som inte fattade det, haha.

Var humorinriktad typ såhär ser omslaget ut:

   riktigt bra tyckte jag.

Sen bara lät vi TV:n vara på vid halvtolv kom Adams pappa neroch bara "Jag och mamma går och lägger oss nu, vart ska du sova då" sa han och tittade på mig.

Jag började skratta "Här tänkte jag" svarade jag.

"På soffan?"sa Adams pappa.

"Mm visst"

"Aa ni fixar det där själva" sa han och viftade med armarna. (?)

Han är så rolig, älskar hans familj haha.

Har ni sett på Sveriges skönaste familjer , en realityserie på tv4 iallafall.

Om programmet inte skulle visas för hela landet så skulle jag fan anmäla dom XD

Som ni ser nu är klockan mycket så nu ska vi sova...Sovmorgon! Skönt! Och hela veckan kommer det vara lov! :D

Undra hur det är för pensionärer? Dom får ju aldrig varken lov eller semester synd om dom, haha.

Gonatt

Av Meila - 27 oktober 2010 13:49

Tjosan (det var länge sen man sa så, haha)

Kom precis precis innanför dörren. Mamma har bakat negerbollar efter baletten som börjar snart ska jag äta upp alla! Hahaha.

Är lite "nere" just nu. Vill bara till älskling men hinner inte idag :(

.

Av Meila - 26 oktober 2010 17:46

Men jävlar! hade skrivit ett jättelångt och roligt inlägg också gick internetanslutningen*suck* 

Hinner inte skriva nytt eftersom jag ska till Adam nu

Puss

Av Meila - 26 oktober 2010 08:55

Vaknade för en halvtimme sendan. Vi har sovmorgon tills halv tio idag :D

Nu ska jag äta frukost, byebye

Presentation


Här är min, Meilas blogg. Läs med nöje!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pest eller kolera: Om du bara fick äga en av dessa saker...
 Mobil/iphone
 Dator/laptop

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards